Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczność lęku i współczucia w kampaniach społecznych w odniesieniu do wartości wyznawanych przez grupę docelową.

Tytuł:
Skuteczność lęku i współczucia w kampaniach społecznych w odniesieniu do wartości wyznawanych przez grupę docelową.
Effectiveness of fear and compassion in social campaigns in relation to the values of the target group.
Autorzy:
Borysławski, Rafał
Słowa kluczowe:
emocje, kampanie społeczne, lęk, współczucie, wartości, reklama, grupa docelowa, marketing, ruch drogowy, kierowcy,perswazja
emotions, social campaigns, fear, compassion, values, advertising, target group, marketing, traffic, drivers, persuasion
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym tematem, poniższej pracy, jest odniesienie się do różnych emocji 
w kampaniach społecznych, skoncentrowanych na bezpieczeństwie ruchu drogowego. Celem pracy jest wskazanie potencjalnych powiązań, pomiędzy wartościami wyznawanymi w grupie docelowej kampanii, a ich skutecznością, 
w odniesieniu do emocji, którymi się posługują. W części teoretycznej omówiono poszczególne koncepcje teoretyczne emocji oraz przybliżono tematykę kampanii społecznych na podstawie literatury przedmiotu. Przeprowadzone zostały badania Skalą Wartości Schelerowskich oraz autorskim badaniem do wskazania preferencji reklamowych na grupie 100 kierowców. W pracy przyjęto dwie hipotezy badania, jednak żadna z nich nie została 
w pełni potwierdzona. Mimo wskazania związków, pomiędzy emocjami, którymi posługuje się reklama społeczna, a wartości wyznawanymi przez grupę docelową wydają się one przypadkowe oraz mało ustrukturyzowane, dodatkowo odbiegają od założonych.

The main topic of this work is the manipulation of emotions in social campaigns focused on road safety. The aim of the work is to indicate potential links between values in the target group of the campaign and their effectiveness in relation to the emotions they manipulate.The theoretical part discusses individual theoretical concepts of emotions and presents the subject of social campaigns based on the literature of the subject. The Scheler’s Values Scale results and author's research were conducted to indicate advertising preferences on a group of 100 drivers.Two research hypotheses were adopted in the work, however, none of them has been fully confirmed. Despite indicating relationships between emotions manipulated by social advertising, and values adhered to by the target group, they seem accidental and unstructured, they also differ from those assumed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies