Tytuł pozycji:
Komunikacja marki w Internecie na przykładzie Apple
Praca podejmuje tematykę komunikacji marketingowej w aspekcie teoretyczno-empirycznym. Stanowi analizę komunikacji marketingowej w Internecie międzynarodowej marki w Polsce. W pracy przedstawiono najważniejsze wyróżniki istoty komunikacji marketingowej w Internecie, determinanty jej popularności oraz proces planowania i projektowania kampanii reklamowych. W części empirycznej (case study) zbadano na przykładzie firmy Apple sposoby komunikacji marketingowej. Praca prezentuje jak firma Apple wykorzystuje marketing internetowy do promocji swoich produktów w Polsce, łącząc podejście lokalne – tworząc dedykowaną stronę w języku polskim oraz podejście globalne wykorzystując popularne portale społecznościowe do tworzenia jednolitego przekazu międzynarodowego w języku angielskim.
The work deals with the subject of marketing communication in the theoretical-empirical aspect. It is an analysis of marketing communication on the Internet of an international brand in Poland. The paper presents the most important distinctions of the essence of marketing communication on the Internet, the determinants of its popularity and the process of planning and designing advertising campaigns. In the empirical part (case study) the methods of marketing communication were examined on the example of Apple. The work presents how Apple uses Internet marketing to promote its products in Poland, combining a local approach - creating a dedicated website in Polish and a global approach using popular social networks to create a unified international message.