Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie social media w zarządzaniu i odbudowie wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej

Tytuł:
Wykorzystanie social media w zarządzaniu i odbudowie wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
Using social media in managing and rebuilding companys image in crisis situation
Autorzy:
Syrek, Joanna
Słowa kluczowe:
image, crisis situation, social media, social networking, crisis management
wizerunek, sytuacja kryzysowa, media społecznościowe, portale społecznościowe, zarządzanie w kryzysie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the work is to prove, on specific examples, that companies, thanks to anti-crisis strategies, are able to overcome difficult situations, which resulted in negative reactions in social media. Crisis analysis of Tiger, nc + and Avon shows the source of crisis as well as ways of acting in order to rebuild the image on social networks.

Celem pracy jest udowodnienie na konkretnych przykładach, że firmy dzięki strategiom antykryzysowym są w stanie pokonać sytuacje trudne, których efektem były negatywne reakcje w mediach społecznościowych. Analiza kryzysów przedsiębiorstw Tiger, nc+ oraz Avon pokazuje źródło kryzysów oraz sposoby działań podjętych w celu odbudowy wizerunku na portalach społecznościowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies