Tytuł pozycji:
Stres i wypalenie zawodowe - badanie wśród pracowników branży telekomunikacyjnej.
Stress and burnout refers to a diverse professional groupin Poland and not only. This problem is becoming more and more visible due to unemployment, which is getting stronger every year and competition. A place of work is really our second home, so we should learn to live with stress and work so as not to be burned out professionally. The telecommunications industry is particularly exposed to the phenomenon of stress and burnout, through direct contact with the client. The constant demands of the supervisor, every monthly targeting, meeting customer requirements and their diversity, have a significant impact on the employee's stress level.
Stres i wypalenie zawodowe odnosi się do różnorodnej grupy zawodowej w Polsce i nie tylko. Problem ten coraz bardziej zaczyna się ujawniać ze względu na bezrobocie, które z roku na rok nasila się oraz panującą konkurencję. Miejsce pracy jest tak naprawdę naszym drugim domem, dlatego powinniśmy nauczyć się żyć ze stresem i pracować, tak by nie ulec wypaleniu zawodowemu. Branża telekomunikacyjna jest w szczególności narażona na zjawisko stresu i wypalenia zawodowego, poprzez bezpośredni kontakt z klientem. Ciągłe wymagania ze strony przełożonego, co miesięczne targety, sprostanie wymogom klientów i ich różnorodność, w znacznym stopniu wpływa na poziom stresu pracownika.