Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion in Podhale and its role in forming the tourist function of the region

Tytuł:
Promotion in Podhale and its role in forming the tourist function of the region
Promocja na Podhalu i jej rola w kształtowaniu funkcji turystycznej regionu
Autorzy:
Galica, Magdalena
Słowa kluczowe:
marketing – produkt – promocja – Podhale – turystyka
marketing – product – promotion – Podhale – tourism
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the present master’s thesis was to gather information about promotional activities carried out by organizations operating in Podhale and to evaluate their impact on forming the tourist function of the region. The research has been supported by the literature on the fundamentals of marketing, tourism market and territorial marketing. As part of the research, nine interviews with representatives of selected organizations promoting Podhale were conducted. During the interviews, the interlocutors were asked questions regarding the functioning of the organizations, their promotional activities and the promotion of Podhale in general. The research has shown, that organizations in the region attach great importance to the promotion, despite the fact that Podhale is already a popular tourist destination. Furthermore, it was confirmed that promotion is a very important issue contributing to the popularization of Podhale as an attractive tourist destination.

Celem pracy było uzyskanie informacji na temat działań promocyjnych podejmowanych przez poszczególne organizacje działające na Podhalu oraz ocena ich wpływu na kształtowanie funkcji turystycznej regionu. Praca została napisana z wykorzystaniem literatury z zakresu podstaw marketingu, rynku turystycznego oraz marketingu terytorialnego. W ramach badań przeprowadzono dziewięć wywiadów z przedstawicielami wybranych organizacji, zajmujących się turystyką na Podhalu bądź promocją regionu. Wywiady zostały przeprowadzone z wykorzystaniem kwestionariusza składającego się z trzech części, dotyczących działalności badanych organizacji, podejmowanych przez nie działań promocyjnych oraz ogólnej promocji Podhala. Badania wykazały, że podmioty działające w regionie przywiązują dużą wagę do prowadzenia działań promocyjnych oraz że działania te są istotne, nawet w przypadku tak popularnego obszaru. Ponadto potwierdzono, że promocja jest bardzo ważnym elementem, przyczyniającym się do popularyzacji Podhala, jako regionu atrakcyjnego turystycznie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies