Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Knowledge and human capital management of knowledge workers on the example of company Socjomania

Tytuł:
Knowledge and human capital management of knowledge workers on the example of company Socjomania
Zarządzanie wiedzą i kapitałem ludzkim pracowników wiedzy na przykładzie firmy Socjomania
Autorzy:
Tarnawska, Martyna
Słowa kluczowe:
knowledge management, human capital management, knowledge workers, Socjomania
wiedza w organizacji, zarządzanie wiedzą, zarządzanie kapitałem ludzkim, pracownicy wiedzy, metody zarządzania wiedzą w organizacji, Socjomania
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This dissertation addresses the problem of knowledge management and human capital of knowledge workers. The author selected the internal environment of the Polish consulting company, Socjomania, as the subject of the research. The formulated research problem of the thesis is an effort to distinguish the methods and instruments that Socjomania applies to locate, acquire, develop, preserve, manage, share and distribute the knowledge. The purpose of the research is also to evaluate the effectiveness of the above mechanisms from the perspective of knowledge workers employed in a given company. In the research process, was adopted case study, observation, questionnaire and interview to validate research' outcome. The entire thesis has been divided into three theoretical chapters - devoted to the review of concepts, theories and practices related to the topic of the dissertation, a methodological chapter - presenting the research process and a chapter with the research results presentation.

Niniejsza praca dotyczy problemu zarządzania wiedzą i kapitałem ludzkim pracowników wiedzy. Autorka jako przedmiot swoich badań wybrała środowisko wewnętrzne polskiej firmy konsultingowej Socjomania. Sformułowanym problemem badawczym pracy jest próba zidentyfikowania technik oraz narzędzi, które firma Socjomania wykorzystuje w celu lokalizacji, pozyskiwania, rozwoju, zachowywania, wykorzystywania, dzielenia się i rozpowszechniania wiedzą. Celem badań jest również ocena skuteczności powyższych narzędzi z perspektywy pracowników wiedzy, zatrudnionych w danym przedsiębiorstwie. W procesie badawczym podjęto metodę studium przypadku, dla którego uwiarygodnienia zastosowano triangulację metod badawczych - wykorzystano metodę obserwacji, kwestionariusza oraz wywiadu. Całość pracy została podzielona na trzy rozdziały teoretyczne - poświęcone przeglądowi pojęć, koncepcji i praktyk związanych z tematem pracy, rozdział metodologiczny - prezentujący proces badawczy oraz rozdział z przedstawieniem analizy wyników badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies