Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of social media in the polish athletes personal branding on the example of polish ski jumpers

Tytuł:
The role of social media in the polish athletes personal branding on the example of polish ski jumpers
Rola mediów społecznościowych w personal brandingu polskich sportowców na przykładzie reprezentantów Polski w skokach narciarskich
Autorzy:
Kordasiewicz, Barbara
Słowa kluczowe:
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – KREOWANIE MARKI OSOBISTEJ – PUBLIC RELATIONS – MARKETING SPORTOWY
SOCIAL MEDIA – PERSONAL BRADING – PUBLIC RELATIONS – SPORTS MARKETING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper adresses the problem of the role of social media in the polish athletes’ personal branding on the example of polish ski jumpers. The research problem of work is the question whether social media are involved in the process of creating athletes’ image. The objective of the research is to get to know what the polish ski jumpers’ supporters view is in order to confirm or disclaim hypothesis. The research process was taken by the method of survey, interview and case study. The work is divided into theoretical chapters, methodological chapters and summary of test results.

Niniejsza praca magisterska porusza kwestię roli mediów społecznościowych w kreowaniu marki osobistej przez polskich sportowców na przykładzie reprezentantów Polski w skokach narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyły oraz Macieja Kota. Problem badawczy stanowi pytanie czy social media posiadają istotny wpływ na kreowanie wizerunku polskich sportowców i czy potencjał takich narzędzi jak Facebook, Instagram, Snapchat czy Twitter jest przez nich w pełni wykorzystywany do kreowania marek osobistych i pielęgnowania relacji z kibicami. Celem badań jest dokonanie analizy sposobu, w jaki polscy skoczkowie wykorzystują media społecznościowe w ich personal brandingu a także potwierdzenie słuszności hipotezy poprzez poznanie opinii środowiska kibiców. Podczas przeprowadzania badań wykorzystano metodą ilościową (sondaż) oraz metody jakościowe – wywiad i studium przypadku. Pracę podzielono na rozdziały teoretyczne (opisujące terminologię związaną z tematem pracy), metodologiczne (przybliżające problem badawczy i cel badań) oraz podsumowujące (w których zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies