Tytuł pozycji:
Zarządzanie nastrojem a budowa legendy miejsca na przykładzie Domu w Górach – Sopatowca
- Tytuł:
-
Zarządzanie nastrojem a budowa legendy miejsca na przykładzie Domu w Górach – Sopatowca
The management of the vibe and the construction of the place legend on the example of the House in the Mountains - Sopatowiec
- Autorzy:
-
Kaczmarek, Beata
- Słowa kluczowe:
-
humanistic management, word-of-mouth marketing, identity management, mood management, management narrative, symbols, myths, archetypes, place management, postmodernism
zarządzanie humanistyczne, marketing szeptany, zarządzanie tożsamością, zarządzanie nastrojem, narracja w zarządzaniu, symbole, mity, archetypy, zarządzanie miejscem, postmodernizm
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sopatowiec's case study in the field of humanistic management. A thesis constructed in a narrative form is an attempt to tell the story of both place itself and people who create it as well. The aim of the work is to find answers to questions about the success of management, building the legend of this place and also investigate things elusive at first sight such as legends, myths, symbols, archetypes and meanings.
Studium przypadku Sopatowca w nurcie zarządzania humanistycznego. Praca skonstruowana w formie narracyjnej stanowi próbę opowiedzenia historii o miejscu i o ludziach, którzy to miejsce tworzą. Celem pracy jest odnalezienie odpowiedzi na pytania o sukces zarządzania, budowę legendy miejsca a także odnalezienia rzeczy na pierwszy rzut oka nieuchwytnych - legend, mitów, symbolów, archetypów i sensów.