Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image management on the example of the "Grls ROOM" magazine

Tytuł:
Image management on the example of the "Grls ROOM" magazine
Zarządzanie wizerunkiem na przykładzie magazynu „Grls ROOM”
Autorzy:
Oniszczuk, Michalina
Słowa kluczowe:
MAGAZYN, WIZERUNEK ORGANIZACJI, ZARZĄDZANIE HUMANISTYCZNE, ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM
HUMANISTIC MANAGEMENT, IMAGE MANAGEMENT, MAGAZINE, ORGANIZATIONAL IMAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wizerunek jest znaczącym zasobem każdej organizacji determinującym jej sukces. Jego cechy takie jak zmienność oraz niejednorodność sprawiają, że wizerunek jest również przedmiotem zarządzania. Tematykę niniejszej pracy stanowi zarządzanie wizerunkiem na przykładzie magazynu „G'rls ROOM”. W ramach badań przeanalizowano poszczególne działania organizacji wraz z kontekstem ich funkcjonowania celem ustalenia, jakie działania wpływają na wizerunek oraz kto te działania podejmuje. Badania zostały przeprowadzone w paradygmacie interpretatywno-symbolicznym, przy zastosowaniu jakościowych metod badawczych. Strategią badawczą niniejszej pracy jest studium przypadku, natomiast technikami badawczymi wywiad oraz analiza źródeł.

Image is a significant resource of every organization determining its success. It is characterised by variability and heterogeneousness and those features make image a part of management studies. The topic of this dissertation is image management on the example of the "G'rls ROOM" magazine. As a part of the research, the selected activities of the organization were analysed along with the context of their functioning in order to determine what actions affect the image and who takes these actions. The research was carried out in the interpretative-symbolic paradigm, using qualitative research methods. A case study is the research strategy of this thesis, supported by conducted interviews and source analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies