Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Traditional and innovative promotion methods in Krakow’s football academics.

Tytuł:
Traditional and innovative promotion methods in Krakow’s football academics.
Wizerunek trenera piłki nożnej dzieci w akademiach piłkarskich Krakowa
Autorzy:
Dul, Karolina
Słowa kluczowe:
Słowa kluczowe: Akademia Piłkarska- Trener- Sport- Wizerunek
Football Academy – Coach - Sport - Image
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sport is one of the most profitable businesses in the world. Some of the disciplines or sports competitions have an audience up to several milliard people. An example is football, which is the most popular sport in the world. Players are not only athletes, but popular people. That is why the elements of the image are very important. In addition, the image of the coach translates into the success of the team and the club.The aim of the master's thesis is analysis of the image elements of the children's football coach in the studied Cracow’s football academies. It applies to two Cracow’s academies: AS Progres and Wisla Cracow Academy. In implementing the research objectives the author asks the following questions: Which elements shape the coach's image to the greatest extent, according to parents? What qualities of the coach's competence are perceived as the most important for parents?The research tool for this thesis was the author’s questionnaire. Analysis of this survey showed up the image of the coach shapes the first impression and good communication with children the most. The most important competences for parents are experience in working with children and knowledge in the field of football and methodology for conducting sports activities.

Sport jest jednym z najbardziej opłacalnych biznesów na świecie. Niektóre dyscypliny czy zawody sportowe mają widownię nawet kilku miliardów ludzi. Przykład stanowi piłka nożna, która jest najpopularniejszym sportem na świecie. Zawodnicy to nie tylko sportowcy, lecz popularne persony. Dlatego elementy wizerunku są bardzo ważne. Ponadto wizerunek trenera przekłada się na sukces drużyny i klubu. Celem pracy magisterskiej jest analiza elementów wizerunku trenera piłki nożnej dzieci w badanych krakowskich akademiach piłkarskich. Dotyczy to dwóch krakowskich akademii: AS Progres i AP Wisła Kraków. Realizując cel badawczy autorka postawiła następujące pytania badawcze: Które z elementów w największym stopniu kształtują wizerunek trenera według rodziców? Jakie cechy kompetencji trenera postrzegane są, jako najistotniejsze dla rodziców?Narzędziem badawczym autorski był kwestionariusz ankiety. Analiza kwestionariusza ankiety wykazała, że największym stopniu wizerunek trenera kształtuje pierwsze wrażenie oraz dobra komunikacja z dziećmi. Najważniejszymi kompetencjami dla rodziców są doświadczenie w pracy z dziećmi oraz wiedza z zakresu piłki nożnej i metodyki prowadzenia zajęć sportowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies