Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Factors motivating teachers to work in educational centres.

Tytuł:
Factors motivating teachers to work in educational centres.
Czynniki motywujące nauczycieli do pracy w ośrodkach szkolno-wychowawczych.
Autorzy:
Martyna, Oliwia
Słowa kluczowe:
MANAGEMENT- MOTIVATION – SCHOOL
ZARZĄDZANIE – MOTYWACJA – OŚRODKI SZKOLNO-WYCHOWAWCZE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poniższa praca magisterska koncentruje się na przedstawieniu sposobu i specyfiki motywowania pracowników w ośrodkach szkolno-wychowawczych. Motywacja w placówkach oświatowych odgrywa bardzo ważną role, w szczególności w ośrodkach gdzie nauczyciele mają do czynienia z uczniami niepełnosprawnymi umysłowo i fizycznie. Pierwszy rozdział pracy przedstawia charakterystykę zarządzania, historyczny zarys i jego współczesne koncepcje. Drugi natomiast skupia się na zarządzaniu publicznym, jego definicjach i koncepcjach oraz scharakteryzowano zarządzanie w sferze edukacyjnym. Trzeci rozdział zawiera pojęcie i istotę motywowania, teorie motywacji i charakterystykę motywacji w edukacji. W dalszej części pracy znajdują się pytania i odpowiedzi na postawione pytania badawcze. Dzięki uzyskanym wynikom z badań, można się dowiedzieć co motywuje pracowników do podjęcia pracy w ośrodkach specjalnych, jak dyrektor motywuje swoich pracowników i co motywuje dyrektora w sposobie zarządzania ośrodkiem szkolno-wychowawczym. Ostatnia część pracy zawiera charakterystykę specyfiki motywacji w ośrodkach szkolno-wychowawczych, która została opisana dzięki przeprowadzonym badaniom i również znajdują się rekomendacje dyrektorów szkół, którzy zarządzają specjalnymi placówkami.

The master's work focuses on presenting the way and specifics of motivating employees in educational and upbringing centers. Motivation in educational institutions plays a very important role, in particular in centers where teachers have to deal with mentally disabled students and physically. The first chapter of the work presents the characteristics of management, the historical outline and its contemporary concepts. The second one focuses on public management, its definitions and concepts, as well as management in the educational sphere. The third chapter contains the concept and the essence of motivating, the theories of motivation and the characteristics of motivation in education. In the further part of the work there are questions and answers for the research questions. Thanks to the obtained results from the research, you can find out what motivates employees to work in special centers, how the director motivates their employees and what motivates the director in the way the school and educational center is managed. The last part of the work contains the characteristics of the specificity of motivation in school and educational centers, which was described thanks to the conducted research and also recommendations of school heads who manage special facilities

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies