Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of compositional principles in selected perfume advertisements

Tytuł:
The use of compositional principles in selected perfume advertisements
Zasady kompozycji wykorzystane w wybranych reklamach perfum.
Autorzy:
Gnap, Katarzyna
Słowa kluczowe:
reklama, kompozycja, układ strony, czasopisma kobiece, gramatyka wizualna
advertisement, composition, page layout, women's magazines, visual grammar
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis is mainly focused on the composition of advertisements in Western countries’ magazines. The analysis aims at proving that compositional principles established by scholars are applied in advertisements of perfumes published in Western magazines for women. Careful examination of visual images and becoming acquainted with some principles of visual grammar helps to develop a more critique view on advertising and observe recurring patterns that are present in every effective composition.

Praca dotyczy zasad kompozycji wizualnej, wykorzystanych w czasopismach krajów zachodnich. Celem analizy jest udowodnienie stosowania zasad kompozycji w reklamach perfum umieszczonych w zachodnich magazynach kobiecych. Szczegółowa analiza materiałów wizualnych oraz zaznajomienie się z głównymi zasadami gramatyki wizualnej kształtuje bardziej krytyczne spojrzenie na reklamy produktów oraz pozwala zauważyć schematy, którymi posługują się producenci aby stworzyć skuteczną reklamę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies