Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quality assessment of a tourist product on the example of the Salt Mine in Bochnia.

Tytuł:
Quality assessment of a tourist product on the example of the Salt Mine in Bochnia.
Ocena jakości produktu turystycznego na przykładzie Kopalni Soli w Bochni
Autorzy:
Wojtaszek, Anna
Słowa kluczowe:
Jakość, Produkt turystyczny, Turystyka
Quality, Tourist product, Tourism.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy magisterskiej jest ocena jakości produktu turystycznego na przykładzie Kopalni Soli w Bochni. W pracy zostały przedstawione podstawowe pojęcia i zagadnienia związane z turystyką oraz jakością. Ponadto została dokonana charakterystyka najczęściej stosowanych modeli zarządzania jakością. Wywód teoretyczny uzupełnia prezentacja Kopalni Soli w Bochni w dwóch aspektach: historycznym, oraz jako organizacja bezpośrednio związana z działalnością turystyczną. W pracy wykorzystano metody badawcze: analizę literatury przedmiotu i badania ankietowe. W badaniu jakości usług wybrano model Donabediana, który bazuje na trzech wymiarach jakości: struktura, proces i efekt. Na podstawie przeprowadzonych badań można jednoznacznie stwierdzić, że Kopalnia Soli w Bochni dysponuje wysokim poziomem jakości.

The subject of the master's thesis is the assessment of the quality of the tourist product on the example of the Salt Mine in Bochnia. The work presents basic concepts and issues related to tourism and quality. In addition, the characteristics of the most commonly used quality management models have been made. The theoretical explanation complements the presentation of the Salt Mine in Bochnia in two aspects: historical, and as an organization directly related to tourism. The research methods were used in the work: analysis of the subject literature and questionnaire surveys. In the service quality survey, the Donabediana model was chosen based on three dimensions of quality: structure, process and effect. Based on the conducted research it can be clearly stated that the Salt Mine in Bochnia has a high level of quality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies