Tytuł pozycji:
ATRYBYCJA WIARYGODNOŚCI WOBEC NIEKOMERCYJNYCH ŹRÓDEŁ PRZEKAZU NA PODSTAWIE KONFERENCJI TED
The paper is aiming to analyse the process of credibility attribution towards non-commercial sources on the example of TED Talks conferences organized by non-profit organization - Sampling Foundation. The research is focusing on factors that influence perceived credibility of the conferences with the special consideration of its non-commercial character. The research is based on quality-driven methods. It is also focusing on the human - its motivations and organization within societies. In that way, it is written in humanistic management approach which puts its focus on persons and its role in organization.
Praca ma na celu zbadanie procesu atrybucji wiarygodności wobec źródeł niekomercyjnych na podstawie konferencji TED organizowanych przez organizację non-profit Sampling Foundation. Badane są czynniki wpływające na postrzeganą wysoką wiarygodność TED ze szczególnym uwzględnieniem niekomercyjności przedsięwzięcia i jego społecznościowego charakteru. Praca ma za aspirację sprawdzić te czynniki z wykorzystaniem badań jakościowych. Praca skupia się na motywacjach i sposobach organizowania się człowieka w społecznościach niekomercyjnego typu, a przez to również uwydatnieniu ludzkiego potencjału, kreatywności itp. Analiza atrybucji wiarygodności do treści, którym towarzyszy społecznościowa kontoacja wpisuje się w nurt badań, związanych z zarządzaniem humanistycznym, w których centrum znajduje się człowiek i jego rola w organizacji.