Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie shockvertisingu w kampaniach społecznych na rynku Polskim w obszarze profilaktyki zdrowia i uzależnień

Tytuł:
Postrzeganie shockvertisingu w kampaniach społecznych na rynku Polskim w obszarze profilaktyki zdrowia i uzależnień
Percepcion shockvertisingu in social campaigns on the Polish market in health promotion and adddiction prevention campaigns
Autorzy:
Demianyshyn, Hryhorii
Słowa kluczowe:
Social advertising, impact of advertising, shockvertising, persuasion, emotions
reklama społeczna, wpływ reklamy, szok, perswazja, emocje
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy było usystematyzowanie wiedzy na temat mechanizmów oddziaływania reklamy społecznej sięgającej po kontrowersyjne treści. Z kolei celem badań empirycznych było postrzeganie treści kontrowersyjnych w reklamach społecznych z zakresu profilaktyki zdrowia i uzależnień przez odbiorców. Badania zostały przeprowadzone w Internecie za pomocą kwestionariusza ankiety. Wyniki wskazują, że badani zwracają uwagę na reklamy społeczne i zastanawiają się nad ich przekazem. Elementy jakie powinna posiadać szokująca reklama społeczna to przede wszystkim kontrowersja. Kampanie społeczne w obszarze profilaktyki zdrowia i uzależnień wywołują szok i motywują do działania i wywołują emocje.

The main purpose of the thesis is to show the mechanisms and the influence of controversial material used in public campaigns. The aim of the research was to analyses the audience perception of some controversial materials in health promotion and addiction prevention campaigns. The research was conducted via an online questionnaire. According to the responders, public campaigns have a significant impact on the audience who often reflect on the message. Thus a shocking public campaign should be based on controversy. Health promotion and addiction prevention campaigns appeal to people’s emotions and often motivate them to change.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies