Tytuł pozycji:
Implementacja algorytmu PBD dla symulacji płaskich ciał miękkich przy użyciu narzędzi tworzenia aplikacji przeglądarkowych
Praca dyplomowa opisuje implementację algorytmu symulacji ciał miękkich "Position Based Dynamic" z wykorzystaniem technologii przeglądarkowych. Począwszy od przeglądu aktualnie wykorzystywanych technologii w tworzeniu tytułowych aplikacji, przez opis symulacji algorytmu, kończąc na optymalizacjach specyficznych dla opisywanego środowiska. Celem pracy było udowodnienie, że aktualna prędkość technologii internetowych jest wystarczający do skorzystania z opisywanego algorytmu w przeglądarce. Poza potwierdzeniem założonego celu, efektem analizy rozwoju technologii internetowych jest szereg propozycji dalszej optymalizacji zaimplementowanego algorytmu.
This master's thesis describes development process of flat soft bodies simulation using PBD algorithm implemented with technologies commonly used in web applications. Starting from review of currently popular technologies, through description of simulation approach, up to summary of web specific optimizations. Main goal of the thesis was to prove that current capabilities of web technologies are enough to use PBD approach in browser. Besides confirming of given thesis, document includes propositions of further improvements based on analysis of the web technologies evolution.