Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The situation of women in business in mass-media and advertisement.

Celem pracy jest omówienie zjawiska przedsiębiorczości kobiet, udziału kobiet w biznesie oraz problemu równości płci występującego w biznesie. W pracy ukazana została sytuacja kobiet w biznesie w Polsce i na świecie. Podjęto w pracy problematykę i trudności z jakimi zmagają się kobiety w awansowaniu na kierownicze stanowiska. W części badawczej poddano analizie i obserwacji wizerunki kobiet związanych z biznesem w czasopismach branżowych oraz w reklamach telewizyjnych.

The purpose of this study to discuss the phenomenon of female entrepreneurship, the participation of women in business and the problem of gender equality in business. The work presents the situation of women in business in Poland and in the world. Problems and difficulties faced by women in advancing to managerial positions were taken up at work. In the research part, images of women connected with business in industry magazines and television commercials were analyzed and observed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies