Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communicating of corporate social responsibility activities on social media based on analysis of bank profiles

Tytuł:
Communicating of corporate social responsibility activities on social media based on analysis of bank profiles
Komunikowanie działań społecznej odpowiedzialności biznesu w mediach społecznościowych na podstawie analizy profili banków
Autorzy:
Olszewska, Dominika
Słowa kluczowe:
CSR—MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE — SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
CORPORATE SOCIAL RESPOSIBILITY—CSR—SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest analiza problematyki komunikowania działań społecznej odpowiedzialności biznesu w mediach społecznościowych. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, to czy instytucje prowadzące biznes w sposób odpowiedzialny i zaangażowany społecznie wykorzystują kanały mediów społecznościowych w celu komunikowania ich. Analizie zostały poddane instytucje z sektora finansowego, które wdrożyły w latach 2016 – 2017 działania CSR oraz opublikowały raporty z przeprowadzonych działań. Przedstawione badanie, oparte na metodologii analizy treści publikacji w mediach społecznościowych, pozwoliło na scharakteryzowanie komunikowania przez banki prowadzonych przez nie działań CSR – tj. działania ukierunkowane na które z grup interesariuszy komunikują oraz z których serwisów korzystają w celu ich komunikacji. Wynika z nich, że instytucje te komunikują działania społecznie odpowiedzialne ukierunkowane na swoich klientów oraz społeczność lokalną, pomijając działania ukierunkowane na pozostałe grupy interesariuszy.

Abstract The purpose of the work is to analyze the issues of communicating corporate social responsibility activities in social media.The basic question leading the considerations is whether institutions which introduce a corporate social resposibility activities use social media channels to communicate them.The institutions from the financial sector that implemented CSR activities in 2016-2017 and published reports on the activities were analyzed. The presented study, based on the methodology of analyzing the content of publications in social media, has allowed the characterization of banks' communication of their CSR activities - i.e. actions targeted at which of the groups of stakeholders they communicate and which social networks for the communication.The analysis shows that these institutions communicate customers and local communities focused CSR activities and pass over the activities focused to other stakeholder groups.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies