Tytuł pozycji:
Marsze równości w przestrzeni medialnej w Polsce. Analiza treści przekazu o marszach równości, na przykładzie pierwszego marszu równości w Lublinie (2018) z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA do analizy big data. Analiza sentymentu.
- Tytuł:
-
Marsze równości w przestrzeni medialnej w Polsce. Analiza treści przekazu o marszach równości, na przykładzie pierwszego marszu równości w Lublinie (2018) z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA do analizy big data. Analiza sentymentu.
Equality marches in Polish media. Content analysis of the equality marches using the example of the first equality march in Lublin (2018) using the MAXQDA software to analyse big date. Sentiment analysis
- Autorzy:
-
Ziębiński, Adrian
- Słowa kluczowe:
-
Equality marches, equality parade, equality, parade, marches, lgbt, homosexual, Poland, analysis, Polish media, sentiment analysis, MAXQDA, Lublin
Marsze równości, parady równości, równość, parada, marsze, lgbt, homoseksualność, Polska, analiza, polska przestrzeń medialna, analiza sentymentu, MAXQDA, Lublin
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work presents research on the opinion on equality marches in the Polish media, on the example of the equality march in Lublin. The work involved the analysis of information portals and comments about the equality march in Lublin. MAXQDA software was used for the research. The results were analyzed by sentiment to check the attitude to the event.
Praca przedstawia badania nad opinią o marszach równości w polskiej przestrzeni medialnej, na przykładzie marszu równości w Lublinie. W pracy przeprowadzono analizę portali informacyjnych i komentarzy na temat marszu równości w Lublinie. Do badań użyto oprogramowania MAXQDA. Wyniki poddano analizie sentymentu, by sprawdzić nastawienie do wydarzenia.