Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

KREACJA WIZERUNKU POLITYKA ZA POŚREDNICTWEM PRASY KOLOROWEJ. POLITYCY NA ŁAMACH MAGAZYNU VIVA! - ANALIZA WYWIADÓW

Tytuł:
KREACJA WIZERUNKU POLITYKA ZA POŚREDNICTWEM PRASY KOLOROWEJ. POLITYCY NA ŁAMACH MAGAZYNU VIVA! - ANALIZA WYWIADÓW
Creation of a politicians image in color press. Politicians in the Viva! magazine - analysis of interviews.
Autorzy:
Radomyska, Karolina
Słowa kluczowe:
MEDIA - POLITICS - POLITICAL MARKETING - CREATION OF IMAGE - COLOR PRESS - VIVA!
MEDIA - POLITYKA - MARKETING POLITYCZNY - KREACJA WIZERUNKU - PRASA KOLOROWA - VIVA!
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The goal of the thesis is to analyze creation of a politician’s image in color press. The theoretical chapters describe the relations between politics and media in the contemporary society and characterize phenomena such as: mediatization, celebritization and tabloidisation of politics. The work defines a term of image and describes the meaning of its creation. The empirical part analyzes the content of interviews with politicians, published in the Viva magazine, in years 2013 - 2017. The chosen method enabled the construction of a catalog of the features and values most frequently used in mentioned magazine, to create a political image. The conducted research also confirms that “people-type” magazines are playing an increasingly important role in the world of political marketing and becoming an additional channel of promotion for the authorities.

Celem pracy jest omówienie kreacji wizerunku polityka za pośrednictwem prasy kolorowej. W rozdziałach teoretycznych opisano relacje polityki i mediów we współczesnym społeczeństwie oraz scharakteryzowano zjawiska, takie jak: mediatyzacja, celebrytyzacja i tabloidyzacja polityki. Zdefiniowano także pojęcie wizerunku oraz opisano znaczenie jego kreacji. W części empirycznej, poddano analizie zawartości wywiady z politykami, opublikowane w magazynie Viva! w latach 2013 – 2017. Wybrana metoda umożliwiła skonstruowanie katalogu najmocniej eksponowanych w czasopiśmie cech i wartości wykorzystywanych do tworzenia politycznego wizerunku. Przeprowadzone badania potwierdzają także, że magazyny typu people odgrywają coraz większą rolę w świecie politycznego marketingu, stają się dla przedstawicieli władzy dodatkowym kanałem promocji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies