Tytuł pozycji:
Gdzie Ci mężczyźni? Problemy kobiet z mężczyznami poznanymi w Internecie w dobie kryzysu męskości
The main topic of this research is the concept of “crisis of masculinity” and the relationship between man and woman. In this thesis, the author touched upon the issues of male-female relationships in the age of internet, with taking into account different points of perception of masculinity. Main goal of this research is to study the manifestations of the crisis of masculinity from the women point of view, which are looking for partners on the Internet portals. Because of that, research focuses on women opinion on the matter. In order to achieve this goal, author conducted detailed interviews with 33 respondents and a critical analysis of scientific literature focusing on the topic. Conclusions drawn from research show, that the internet and new media are conductive to occurrence of crisis of masculinity. This is a problem for women, which are trying to find partners with whom they could build romantic relationship in today’s world.
Głównym tematem pracy jest pojęcie „kryzysu męskości” oraz relacje zachodzące pomiędzy mężczyzną a kobietą. W pracy przez autorkę zostaje poruszona kwestia relacji damsko-męskich w dobie Internetu z uwzględnieniem różnych punktów postrzegania męskości. Celem niniejszej pracy jest zbadanie przejawów kryzysu męskości z uwzględnieniem perspektywy kobiet, które poszukują partnerów korzystając z portali internetowych. Z tego powodu przeprowadzone badania skupiają się na opinii kobiet. Na potrzeby pracy i do osiągnięcia jej celu, autorka przeprowadziła pogłębione wywiady z 33 respondentkami, oraz dokonała krytycznej analizy literatury naukowej dotyczącej tematu. Wnioski wyciągnięte z badań wskazują na to, że Internet i nowe media sprzyjają występowaniu kryzysu męskości. Stanowi to duży problem dla kobiet, które poszukują partnerów do zbudowania romantycznej relacji w dzisiejszych czasach.