Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola promocji w internecie w budowaniu społeczności tematycznego serwisu społecznościowego

Tytuł:
Rola promocji w internecie w budowaniu społeczności tematycznego serwisu społecznościowego
The role of online promotion in building a virtual community of themed social site
Autorzy:
Kozera, Aleksandra
Słowa kluczowe:
INTERNET-PROMOTION-VIRTUAL COMMUNITY
INTERNET-PROMOCJA-WIRTUALNA SPOŁECZNOŚĆ
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master thesis addresses issue of building virtual communities around interior design themed social sites. The purpose of this paper was to point out common practices in creating such communities. Another aim was to identify tools of online promotion that can support this process. The thesis consist of three sections. The first one describes virtual communities. Next chapter pertains virtual community building strategies and characterizes tools of marketing communication. The last part includes report from comparative analysis of two themed social sites: Deccoria.pl and Homebook.pl. It was found that promotional activities are mainly used to build visibility of the vortals and favor primarily their business goals. The research has shown also that social media marketing is benefitial for expanding and sustaining the virtual communities.

Niniejsza praca magisterska porusza zagadnienie budowania społeczności wirtualnych wokół serwisów o tematyce wnętrzarskiej. Jej celem jest wskazanie dobrych praktyk w budowaniu społeczności oraz identyfikacja możliwych do wykorzystania w tym procesie narzędzi promocji w internecie. W jej treści opisano charakterystykę oraz istotę społeczności wirtualnych, strategie ich budowania, a także przydatne instrumenty z zakresu komunikacji marketingowej. Rozważania teoretyczne poparto badaniami nad serwisami społecznościowymi: Deccoria.pl i Homebook.pl. Analiza porównawcza tych wortali wykazała, że działania promocyjne stosowane są głównie na potrzeby budowania ich rozpoznawalności oraz służą realizacji biznesowych zamierzeń ich właścicieli. Dla rozbudowy i podtrzymania społeczności znaczenie ma social media marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies