Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklam w mediach społecznościowych na wybory konsumenckie uczniów w klasach 4-8 szkół podstawowych

Tytuł:
Wpływ reklam w mediach społecznościowych na wybory konsumenckie uczniów w klasach 4-8 szkół podstawowych
Influence of advertisements in social media on consumer choices of students in grades 4-8 of primary schools
Autorzy:
Wacławik, Karolina
Słowa kluczowe:
UCZEŃ – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – REKLAMA – SPRZEDAŻ – ZAKUP
STUDENT – SOCIAL MEDIA – ADVERTISEMENT – SALE – PURCHASE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the work is to present and analyze the impact of advertising in social media on consumer choices of students in grades 4-8 of primary schools. The author deals with the analysis of students' advertising submissiveness while shopping. The study is enriched by respondents' opinions, which were obtained through a form carried out electronically. The research problems are related to social media as a place for advertising activities, students' attitude to advertisements appearing in social media, and the relationship between the intensity of social media usage and the frequency of shopping based on them. Important elements of the work are literature analysis as well as quantitative and qualitative methodology.

Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu reklam w mediach społecznościowych na wybory konsumenckie uczniów w klasach 4-8 szkół podstawowych. Autorka zajmuje się analizą stopnia uległości uczniów wobec wpływów reklam podczas dokonywania zakupów. Badanie wzbogacone jest opiniami respondentów, które pozyskano poprzez formularz przeprowadzony drogą elektroniczną. Poruszane problemy badawcze dotyczą mediów społecznościowych jako miejsca prowadzenia działań reklamowych, stosunku uczniów do reklam pojawiających się w social mediach oraz zależności między intensywnością korzystania z mediów społecznościowych a częstotliwością dokonywania zakupów na ich podstawie. Istotnymi elementami pracy są analiza literatury oraz metodologia ilościowa i jakościowa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies