Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku w Internecie przez przedsiębiorstwa hotelarskie na przykładzie wybranych hoteli w powiecie tatrzańskim

Tytuł:
Kreowanie wizerunku w Internecie przez przedsiębiorstwa hotelarskie na przykładzie wybranych hoteli w powiecie tatrzańskim
Creating the hotel enterprises image on the Internet on the example of the selected hotels from district of the Tatra
Autorzy:
Kasjaniuk, Elżbieta
Słowa kluczowe:
wizerunek – wizerunek przedsiębiorstw hotelarskich – wizerunek w Internecie – hotelarstwo – przedsiębiorstwo hotelarskie – obiekty noclegowe
image – hotel enterprises’ image – image in the Internet – hospitality – hotel enterprise - accomodation facilities
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca porusza kwestię kreowania wizerunku w Internecie przez przedsiębiorstwa hotelarskie z powiatu tatrzańskiego. Problemem badawczym jest pytanie czy działania prowadzone w Internecie wpływają na wizerunek przedsiębiorstw oraz oddziałują na decyzje noclegowe. Celem badań jest sprawdzenie jakie działania wizerunkowe w Internecie prowadzą wybrane przedsiębiorstwa hotelarskie oraz oceny obiektu ankietowanych na podstawie tych działań. Ma to na celu potwierdzenie bądź zaprzeczenie hipotezy: stan wykorzystywanych narzędzi internetowych przez przedsiębiorstwa hotelarskie w powiecie tatrzańskim nie gwarantuje poprawy ich wizerunku z powodu braku pełnego wykorzystania potencjału tych narzędzi. Dwa pierwsze rozdziały poruszają kwestie teoretyczne związane z wizerunkiem oraz hotelarstwem. Rozdział trzeci zawiera prezentację wyników badań. W ostatniej części pracy zaprezentowano propozycje działań internetowych, mających poprawić wizerunek wybranych przedsiębiorstw noclegowych.

This dissertation underlines the issue of image-building by hotel enterprises from district of the Tatra. The research problem is which activities in the Internet has the impact on the enterprises’ image and guests’ decisions about accomodation. The aim of the research is to check which image-building activities are carried out by selected enterprises and raiting these activities by respondents. The results are aimed to confirm or deny the hypothesis: the conditions of using Internet’s tools by hotel enterprises does not guarantee the improvement image due to the lack of full use the potentials of these tools. The first and second chapter deals with teorethical issues related to image and hospitality. Third chapter includes the presentation of research results. In the last part, there are propositions of activities that could improve the image of selected enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies