Tytuł pozycji:
Wykorzystywanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przez wybrane mikro firmy
Praca porusza kwestie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej wybranej mikrofirmy AB-Med. Celem badania jest poznanie opinii klientów na temat komunikacji marketingowej w Internecie oraz analiza sposobów jej wykorzystania w mediach społecznościowych firmy AB-Med. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziałach pierwszym i drugim przedstawiono kwestie dotyczące marketingu, mediów społecznościowych, komunikacji marketingowej oraz mikroprzedsiębiostw. W rozdziale trzecim zaprezentowano analizę komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych mikrofirmy oraz analizę wyników badań ankietowych przeprowadzonych na konsumentach firmy AB-Med, dotyczących owej komunikacji. Ostatni rozdział przedstawia propozycje rozwoju w zakresie komunikacji marketingowej za pomocą social media w firmie AB-Med.
This paper is bringing up issues of using social media in marketing communication of a selected micro-company AB-Med. The aim of the study is to find out customers' opinions on marketing communication on the Internet and to analyze various ways of using it in AB-Med's social media. This work consists of four chapters. Chapters one and two present issues related to marketing, social media, marketing communication and microenterprises. Chapter three presents the analysis of AB-Med’s Internet marketing communication and the analysis of marketing communication survey results made on AB-Med’s clients. The last chapter presents the proposal of the AB-Med’s development opportunities to the use of marketing communication through social media.