Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie marki ProudlyDesign

Tytuł:
Promocja marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie marki ProudlyDesign
Promotion of a personal brand in social media on the example of the Proudly Designed brand
Autorzy:
Yakubets, Palina
Słowa kluczowe:
MARKA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, STRATEGIA MARKETINGOWA, KAMPANIA PROMOCYJNA
BRAND, SOCIAL MEDIA, MARKETING STRATEGY, ADVERTISING CAMPAIGN
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays social media is one of the most effective tools to promote brand’s products and services. Thanks to them companies can increase their awareness, find new customers, share new information and gain client’s loyalty. For this reason, many companies use actively social media to promote their products. That's why it's safe to say that social media is a great tool for promoting your brand online.The aim of master thesis is to analyse the Proudly Designed brand and develop its promotion strategy in social media. Theoretical foundations of brand building, the role of social media in the brand promotion process, the strategy of brand promotion as well as methods and instruments for assessing the effectiveness of promotional activities were discussed in the work. Based on the data from the website, the current state of the Proudly Designed brand on the market was analyzed. It includes target group, main competitors, strengths, weaknesses, opportunities and threats of company. Using the social media monitoring tools, the current situation of the brand in social media (Facebook, Instagram, website) was assessed, together with suggestions for improving them.The using methods of study is observation, literature analysis, synthesis, comparison and analogy.

W dzisiejszym czasach media społecznościowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi do promowania produktów i usług, dzięki którym można zwiększyć świadomość ludzi o marce, znaleźć nowych odbiorców, na bieżąco dzielić się wiadomościami oraz uzyskać stałych klientów. Z tego powodu, wiele firm aktywnie korzysta z social media dla promocji swojego produktu. Można śmiało stwierdzić, że media społecznościowe są doskonałym narzędziem do promowania swojej marki online.Celem niniejszej pracy została analiza marki Proudly Designed i opracowanie jej strategii promocji w mediach społecznościowych. W pracy zostały omówione teorytyczne podstawy budowania marki, rola mediów społecznościowych w procesie promocji marki, była także rozpatrzona strategia promowania marki oraz metody i instrumenty dla oceny efektywności działań promocyjnych w mediach społecznościowych. Na podstawie danych z serwisu Internetowego był zanalizowany aktualny stan marki Proudly Designed na rynku wraz z wyznaczeniem jej grupy docelowej, konkurencji, słabych i mocnych stron, szans i zagrożeń. Za pomocą narzędzi do monitorowania została oceniona obecna sytuacja marki w social media (Facebook, Instagram, strona internetowa) wraz z propozycjami ulepszenia. W opracowaniu wykorzystano metodę studium przypadku z wykorzystaniem technik obserwacji, analizy literatury, syntezy, porównania i analogii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies