Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Financial and non-financial motivators in the automotive industry.

Tytuł:
Financial and non-financial motivators in the automotive industry.
Motywatory finansowe i pozafinansowe w branży automotive
Autorzy:
Dunaj, Paulina
Słowa kluczowe:
goals – financial motivators – management - motivation – non-financial motivators
cel- motywacja – motywator finansowy – motywator pozafinansowy – zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the following master's thesis is to present the problem of motivating employees of one of the companies from the automotive industry. Motivation is a key role in any organization and makes the employee willing to take all sorts of effort and activity just to achieve their goals. Thanks to a detailed analysis of models and the theory of motivation, understanding of the process and the nature of motivation is possible. An extremely important aspect in the motivation is to learn about financial and non-financial motivators when it is ideally suited to the needs and nature of the employee, it can play a key role in their professional life. Conducted research in one of the companies from the automotive industry helps us to understand which motivators are the most important for the company's employees. In management, the concept of motivation is defined as the ability to combine the main objectives of the company with the goals of specific employees, thanks to which it is possible to effectively manage personnel with full respect for each employee.

Celem poniższej pracy magisterskiej jest przedstawienie problemu motywacji pracowników jednej z firm z branży automotive. Motywacja odgrywa kluczową rolę w każdej organizacji i sprawia, że pracownik jest skłonny do podjęcia różnego rodzaju wysiłku i aktywności tylko po to aby zrealizować swój cel. Dzięki szczegółowej analizie modelów i teorii motywacji możliwe jest szczegółowe zrozumienie procesu i istoty motywacji. Niezmiernie istotnym aspektem w motywacji jest poznanie motywatorów finansowych i pozafinansowych, które gdy są idealnie dopasowane do potrzeb i charakteru pracownika potrafią odegrać kluczową rolę w jego życiu zawodowym. Przeprowadzone badania w jednej z firm z branży motoryzacyjnej, której wyniki znajdują się w poniższej pracy pozwoliły na zrozumienie, które motywatory odgrywają najważniejszą rolę dla pracowników firmy. W zarządzaniu pojęcie motywacji określane jest jako zdolność połączenia głównych celów przedsiębiorstwa z celami konkretnych pracowników, dzięki temu możliwe jest skuteczne zarządzanie personelem z pełnym poszanowaniem każdego pracownika.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies