Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój zawodowy pracownika w kontekście zmian strategii marketingowych przedsiębiorstw z sektora handlowego.

Tytuł:
Rozwój zawodowy pracownika w kontekście zmian strategii marketingowych przedsiębiorstw z sektora handlowego.
Employees personal development in the context of changing marketing strategies in the business sector
Autorzy:
Stołowska, Justyna
Słowa kluczowe:
rozwój zawodowy – sektor handlowy – strategie marketingowe – zmiany na rynku
professional development - commercial sector - marketing strategies - market changes
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Employee's professional development is undoubtedly conditioned by changes taking place on the market, which is the external environment of the company. This development is also conditioned by factors coming from the employer's side as well as internal aspects of the employees' personality. In the course of the conducted research, it was shown that the majority of employees are aware of changes, only 13.9% of respondents stated that they do not see any changes. Generally speaking, the difficulty in adapting to changes in the interpretation of respondents is moderately high and makes up nearly 6 on a 10-point scale. The majority constituting 73% of people do not take action to cope the observed changes. Respondents definitely expect help from employers in the form of trainings or workshops. The motivation to take actions to increase professional competences in the study group is 6.8 on a 10-point scale.

Rozwój zawodowy pracownika niewątpliwie warunkowany jest zmianami zachodzącymi na rynku, który jest otoczeniem zewnętrznym przedsiębiorstwa. Rozwój ten jest warunkowany także czynnikami pochodzącymi od strony pracodawcy, jak i aspektami wewnętrznymi osobowości pracowników. W toku przeprowadzonych badań wykazano, iż pracownicy w zdecydowanej większości są świadomi zmian, zaledwie 13,9% respondentów oznajmiło iż nie dostrzega przemian. Ogólnie rzecz ujmując trudność w przystosowaniu się do zmian w interpretacji ankietowanych jest umiarkowanie wysoka i stanowi blisko 6 w 10 stopniowej skali. Większość stanowiąca 73% osób nie podejmuje działań w celu sprostania obserwowanym zmianom. Respondenci zdecydowanie oczekują od pracodawców pomocy w formie szkoleń czy warsztatów. Motywacja do podejmowania działań ku zwiększeniu kompetencji zawodowych w badanej grupie wynosi 6,8 w 10 stopniowej skali.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies