Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Historia budowania marki w branży kosmetycznej na przykładach firm Helena Rubinstein, Bourjois i Max Factor.

Tytuł:
Historia budowania marki w branży kosmetycznej na przykładach firm Helena Rubinstein, Bourjois i Max Factor.
The history of building a brand in the cosmetics industry on the examples of Helena Rubinstein, Bourjois and Max Factor.
Autorzy:
Nowak, Aleksandra
Słowa kluczowe:
brand; brand image; brand identity; advertising; cosmetics brands; new media
Marka; wizerunek marki; tożsamość marki; reklama; marki kosmetyczne; nowe media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work focuses on showing how three cosmetic brands were created - Boujuris, Helena Rubinstein and Max Factor. In addition, I will deal with the topic of advertising and its history. An important aspect of the work is the analysis of selected ads, brands discussed, but from different moments of the existence of companies. I also deal with concepts such as brand image and brand identity.

Niniejsza praca skupia się na ukazaniu, w jaki sposób kreowane były trzy marki kosmetyczne – Bourjois, Helena Rubinstein oraz Max Factor. Poruszony zostanie problem reklamy oraz jej historii. Ważnym aspektem pracy jest analiza wybranych reklam omawianych marek, pochodzących z różnych okresów istnienia poszczególnych firm. W pracy poruszam również pojęcia takie jak wizerunek marki oraz jej tożsamość.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies