Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia rozwoju działalności gospodarczej w branży gastronomicznej w regionie Małopolski

Tytuł:
Strategia rozwoju działalności gospodarczej w branży gastronomicznej w regionie Małopolski
Business development strategy in the gastronomic industry in Małopolska.
Autorzy:
Matusik, Krzysztof
Słowa kluczowe:
strategia rozwoju - działalność gospodarcza - branża gastronomiczna
development strategy - business activity - gastronomic industry
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie badań na temat strategii rozwoju w branży gastronomicznej w Małopolsce. Całość pracy składa się z czterech części.Rozdział pierwszy przedstawia ujęcie definicyjne rozwoju, wraz z celami, narzędziami oraz miernikami rozwoju organizacji. Rozdział drugi przedstawia strategię jako narzędzie wspierające rozwój przedsiębiorstwa w dłuższym terminie. Rozdział trzeci jest częścią badawczą pracy, w której na podstawie przeprowadzonych badań scharakteryzowano branżę gastronomiczną w Małopolsce. Prześledzono trendy i kierunku rozwoju egzogenicznego przedsiębiorstw sektora. Rozdział czwarty zawiera analizę przypadku wybranego przedsiębiorstwa z branży gastronomicznej z punktu widzenia realizowanej strategii rozwoju. Poddaje ocenie kluczowe czynniki sukcesu oraz formułuje ryzyka występujące podczas procesu wdrażania strategii. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację z KRS oraz stronę internetową firmy. W pracy oparto się także na opracowanych wynikach badań własnych. Przeprowadzono wywiad, badania ankietowe wśród 27 podmiotów z małopolskiej branży gastronomicznej w oparciu o kwestionariusz.

The main goal of this study was to conduct research on the development strategy in the gastronomic industry in Małopolska. The whole assignment consists of four parts.The first chapter presents the definition of development, along with the aims, tools and measures for the development of the organization. The second chapter presents strategies as a tool supporting the development of the company in the long term. The third chapter is a research part of the study, the gastronomic industries in Małopolska were characterized based on conducted research. The trends and the direction of exogenous development of the sector's enterprises were traced. The fourth chapter contains an analysis of the case, the characteristics of the activity and the process of strategic management in the economic entity. It assesses the key success factors and formulates the risks occurring during the strategy implementation process.The study was based on literature research, Internet sources, documentation from the National Court Register and the company's websites. It was also based on the results of own research. Surveys were conducted among 27 entities from the Małopolska gastronomic industry based on a questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies