Tytuł pozycji:
Promocja marki odzieżowej w mediach społecznościowych
Praca koncentruje się na mediach społecznościowych, na ich działaniu oraz wpływie na działalność i promocję marek odzieżowych. Głównym celem pracy jest pokazanie jak marki odzieżowe wykorzystują media społecznościowe w komunikacji z użytkownikami oraz jak kreują swój wizerunek. Praca ma charakter badawczy. Przeprowadzono badanie, dotyczące użytkowania mediów społecznościowych oraz preferencji zakupowych Polaków. Badania wykazały, że ankietowani najchętniej korzystają z Facebook’a i Instagram’u w celu komunikacji z marką odzieżową. Pokazały również to, że polskie marki są coraz bardziej rozpoznawalne i Polacy chcą kupować ubrania od polskich projektantów. Przeprowadzone badania są podstawą w budowaniu wizerunku własnej marki odzieżowej w mediach społecznościowych.
The work focuses on social media, their operation and impact on the activities and promotion of clothing brands. The main purpose of the work is to show how clothing brands use social media in communication with users and how they create their image.The work is of a research nature. A study was conducted regarding the use of social media and the shopping preferences of Poles.Research has shown that respondents most often use Facebook and Instagram to communicate with a clothing brand. They also showed that Polish brands are becoming more recognizable and Poles want to buy clothes from Polish designers. The research is the basis for building the image of your own clothing brand in social media.