Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STRATEGIA PRODUKTU JAKO ELEMENT MARKETINGU RELACJI W KSZTAŁTOWANIU KONKURENCYJNOŚCI NA PRZYKŁADZIE ABET SP. Z O.O.

Tytuł:
STRATEGIA PRODUKTU JAKO ELEMENT MARKETINGU RELACJI W KSZTAŁTOWANIU KONKURENCYJNOŚCI NA PRZYKŁADZIE ABET SP. Z O.O.
PRODUCT STRATEGY AS AN ELEMENT OF RELATIONSHIP MARKETING IN SHAPING COMPETITIVENESS ON THE EXAMPLE OF ABET SP.Z O.O.
Autorzy:
Baran, Agnieszka
Słowa kluczowe:
competitiveness product strategy relationship marketing strategy
marketing relacji konkurencyjność strategia strategia produktu
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis is to designing a product management strategy as an element of relationship marketing for the company Abet sp.z o.o., which is a key factor of competitive advantage.The first chapter presents the issues of relationship marketing as an element of the organization's competitiveness, indicates the components, ways of strengthening competitiveness and defines the processes of building customer relationship marketing in a modern enterprise.The second chapter deals with types of product portfolio management strategies as a value carrier for the customer and indicates methods of product management analysis.The third chapter of empirical nature concerns the analysis of the current product strategy in Abet sp.z o.o. with identification of product management stages, assessment of customer relationship marketing and diagnosis of problem areas in the company's strategy.The fourth chapter formulates the design and role of the development strategy for the new product offer in the company Abet sp.z o.o. based on shaping customer value and presents recommendations regarding the resources of effective project implementation in the examined company.The work was based on literature research in the field of issues related to the conditions of competitiveness development, marketing, building lasting relationships with clients, and product portfolio management strategies. The company's audit was based on internet sources, financial balance sheet documents and the company's website. abetlaminati.pl. and on analyzes: SWOT and BCG and ADL portfolio matrices. A survey was also conducted with the company's clients based on a questionnaire regarding the assessment of the product portfolio components at Abet sp.z o.o.

Celem pracy jest kształtowanie strategii zarządzania portfelem produktowym jako element marketingu relacji dla przedsiębiorstwa Abet sp. z o.o., która jest kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej. Pierwszy rozdział przedstawia zagadnienia marketingu relacji jako elementu konkurencyjności organizacji, wskazuje na składowe, sposoby wzmacniania konkurencyjności oraz określa procesy budowania marketingu relacji z klientem we współczesnym przedsiębiorstwie.Drugi rozdział dotyczy rodzajów strategii zarządzania portfelem produktowym jako nośnika wartości dla klienta oraz wskazuje metody analiz zarządzania produktem.Trzeci rozdział o charakterze empirycznym dotyczy analizy aktualnej strategii produktowej w Abet sp. z o.o. z identyfikacją etapów zarządzania produktowego, oceną marketingu relacji z klientem oraz diagnozą obszarów problemowych w strategii spółki. Czwarty rozdział formułuje projekt oraz rolę strategii rozwoju nowej oferty produktowej w przedsiębiorstwie Abet sp. z o.o. w oparciu o kształtowanie wartości dla klienta oraz prezentuje rekomendacje w zakresie zasobów skutecznej realizacji projektu w badanej firmie. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe z zakresu zagadnień dotyczących uwarunkowań rozwoju konkurencyjności, marketingu budowania trwałych relacji z klientem, strategii zarządzania portfelem produktów. Badanie spółki zostało przeprowadzone w oparciu o źródła internetowe, dokumenty bilansu finansowego oraz stronę internetową firmy www. abetlaminati.pl. oraz na analizach: SWOT oraz macierzy portfelowych BCG oraz ADL. Przeprowadzono również badania ankietowe z klientami firmy w oparciu o kwestionariusz dotyczący oceny składowych portfela produktów w Abet sp. z o.o.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies