Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie marketingu sensorycznego na rynku usług gastronomicznych w ocenie konsumentów z pokolenia Y

Tytuł:
Znaczenie marketingu sensorycznego na rynku usług gastronomicznych w ocenie konsumentów z pokolenia Y
The importance of sensory marketing on the market of gastronomic services for the consumers of the Y generation
Autorzy:
Januś, Izabela
Słowa kluczowe:
Marketing sensoryczny – rynek usług gastronomicznych – konsumenci pokolenia Y – zmysły ludzkie – bodźce zmysłowe
Sensory marketing – the market of gastronomic services – consumers of the Y generation – human senses – sensual impulses
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca poświęcona jest zagadnieniu marketingu sensorycznego i jego znaczeniu na rynku usług gastronomicznych w ocenie polskich konsumentów pokolenia Y. Przeprowadzone badania miały na celu poznanie roli działań marketingu sensorycznego na rynku usług gastronomicznych dla polskich konsumentów pokolenia Y. Badania miały charakter kwestionariuszowy (CAWI). Wykazały, że działania marketingu sensorycznego na rynku usług gastronomicznych mają znaczenie. Najważniejszymi czynnikami które są istotne przy wyborze lokalu gastronomicznego dla respondentów są: smak serwowanych potraw, atmosfera w lokalu oraz cena dań. Ograniczeniem w badaniu, była konkretna grupa wiekowa, czyli przedstawiciele pokolenia Y.

The work regards to the issue of sensory marketing and its importance on the market of gastronomic services for Y Generation consumers (in Poland). The research was aimed at understanding the role of sensory marketing activities on the market of gastronomic services for Y Generation consumers. The results were collected through questionnaire surveys. They indicated that sensory marketing activities in the food services market are important. The most important factors while choosing a gastronomic place for respondents are the taste of served dishes, the atmosphere in the restaurant and the price of the dishes. The limitation in the study was a specific age group – only representatives of the Y Generation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies