Tytuł pozycji:
Multi-channel in buying clothes by young consumers in Poland and Ukraine
Jedną z konsekwencji rozwoju handlu w globalnym świecie jest sprzedaż wielokanałowa,która pozwoliła detalistom zintegrować oferowane kanały dystrybucji i zapewnić wyższypoziom doświadczeń zakupowych. Celem pracy jest określenie znaczenia wielokanałowościprzy zakupie odzieży dla młodych konsumentów w Polsce i na Ukrainie. Badaniaprzeprowadzono za pomocą CAWI. Dane wykazały, że konsumenci w obu krajach wpodobnym stopniu korzystają że sklepów stacjonarnych oraz sklepów internetowych. Pracamoże być przydatna sprzedawcom oraz producentom na rynku odzieżowym w poznaniupreferencji i zachowań nabywczych młodych konsumentów.
One of the consequences of developing trade in the global world is multichanneling, whichallowed retailers to integrate the offered distribution channels and provide a higher level ofshopping experience. The aim of this diploma thesis is to determine the significance of multichannel in the process of buying clothing for young consumers in Poland and Ukraine. Theresearch was carried out using CAWI. The data showed that consumers in both countries useto a similar extent offline and online stores. The work can be useful to sellers and producerson the clothing market in understanding the preferences and buying behavior of youngconsumers.