Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The analysis of employer branding tools in the context of their perception by potential employees

Tytuł:
The analysis of employer branding tools in the context of their perception by potential employees
ANALIZA NARZĘDZI EMPLOYER BRANDING W KONTEKŚCIE ICH POSTRZEGANIA PRZEZ POTENCJALNYCH PRACOWNIKÓW
Autorzy:
Pawlak, Sylwia
Słowa kluczowe:
employer brand - employer branding – employer image - job applicants
employer branding - kandydat - marka pracodawcy - wizerunek pracodawcy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this Master’s Thesis is to analyze employer branding tools in the context of their perception by potential employees. The first chapter contains the characteristics of the concept of employer branding, discuss the history of its creation and development over the years, as well as the presentation of models and types of employer branding. Theoretical aspects become the starting point for the second chapter, which characterized employer branding tools. Also discussed were such elements of shaping the employer's image as the recruitment process and CSR activities. Then, changes in the labor market in Poland and their impact on employer branding were presented, and generations present on the labor market were characterized, with particular emphasis on their diverse needs, approach to work and expectations of the employer. In the research part, using the questionnaire survey, the impact of employer branding activities on their perception by potential employees was examined.

Celem niniejszej pracy jest analiza narzędzi wykorzystywanych w zakresie zewnętrznego employer brandingu w kontekście ich postrzegania przez potencjalnych pracowników. Rozważania otwiera charakterystyka koncepcji employer branding, omówienie historii jej powstania i rozwoju na przestrzeni lat, a także przedstawienie modeli i rodzajów employer brandingu. Aspekty teoretyczne stają się punktem wyjścia dla rozdziału drugiego, w którym scharakteryzowano narzędzia employer brandingu, zarówno z obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii jak i marketingu szeptanego. Omówione zostały także takie elementy kształtowania wizerunku pracodawcy jak proces rekrutacji oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Następnie przedstawiono zmiany na rynku pracy w Polsce i ich wpływ na employer branding, a także scharakteryzowano pokolenia obecne na rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem ich zróżnicowanych potrzeb, podejścia do pracy oraz oczekiwań wobec pracodawcy. W części badawczej, za pomocą kwestionariusza ankiety, zbadano wpływ działań z zakresu zewnętrznego employer brandingu na postrzeganie pracodawcy przez potencjalnego pracownika.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies