Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja książki i czytelnictwa w blogosferze

Tytuł:
Promocja książki i czytelnictwa w blogosferze
Book and readership promotion in blogosphere
Autorzy:
Suder, Karolina
Słowa kluczowe:
blogosphere, book promotion, marketing mix, readership promotion
blogosfera, marketing mix, promocja czytelnictwa, promocja książki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work touches the issues of book and readership promotion in blogosphere. It is an attempt to show how the bloggers promote reading culture and the impact of cooperation on their activity. In the first chapter of the study, the topic of book and readership promotion is discussed. It presents the readership survey in Poland and discusses the marketing mix of book market. The next chapter is devoted to blogosphere. One of the main point of this considerances is the issue of blog as a communication channel and cooperation. Third chapter features treatment of research methodology. The last part of this work presents the particular form of book and readership promotion in blogosphere and it discusses the cooperation between publishers and bloggers. It is based on desk research and questionnaires given to the bloggers.This work shows the diversity of blogosphere activity and proves the hypothesis that there is relationship between cooperation and blogger’s activity.

Niniejsza praca porusza problematykę promocji książki i czytelnictwa w blogosferze. Stanowi próbę przedstawienia, w jaki sposób blogerzy promują kulturę czytelniczą i jaki wpływ na ich działania, wywiera współpraca z wydawnictwami. W pierwszym rozdziale pracy przybliżony został temat promocji książki i czytelnictwa. Dokonano przedstawienia stanu czytelnictwa w Polsce. Omówiono także zagadnienie narzędzi marketing mix na polskim rynku książki. Kolejny rozdział przybliża problematykę blogosfery. Jednym z głównych punktów rozważań pozostaje kwestia bloga jako kanału komunikacji i zagadnienie współpracy. Trzeci rozdział zawiera omówienie metodologii badań. Z kolei ostatnia część pracy, przedstawiakonkretne formy promocji książek i czytelnictwa, jakie wykorzystują blogerzy oraz omówienie tematu współpracy pomiędzy blogerem a wydawcą. Powstała ona na podstawie analizy źródeł zastanych oraz ankiety. Praca ta obrazuje różnorodność działań podejmowanych przez blogosferę i potwierdza hipotezę, że istnieje zależność pomiędzy podjęciem współpracy a charakterem czynności podejmowanych przez blogerów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies