Tytuł pozycji:
Budowanie wizerunku w marketingu turystycznym na przykładzie Wysp Kanaryjskich
Tourism is and will be a developing phenomenon, both social and economical. Whoever wishes to achieve a long term success on the market must undertake efficient marketing actions. One of the key aspects that affects the choice of a place by a tourist is its image. This thesis aims to present the significance of the place's image in tourism marketing and to discuss actions that are taken to effectively build that image. The most important conclusion of this paper shows the importance of determining the identity of a place for its effective branding.
Turystyka jest i będzie rozwijającym się zjawiskiem, zarówno społecznym, jak i ekonomicznym. Każdy podmiot chcący osiągnąć długotrwały sukces na rynku musi podejmować skuteczne działania marketingowe. Jednym z kluczowym czynników wpływających na wybór miejsca przez turystę jest jego wizerunek. Celem pracy jest przedstawienie roli wizerunku miejsca w marketingu turystycznym oraz omówienie działań mających na celu jego skuteczne budowanie. Najważniejszą konkluzją płynącą z opracowania jest kluczowe znaczenie poprawnego zidentyfikowania tożsamości dla efektywnego kreowania wizerunku miejsca.