Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ kompetencji inteligencji emocjonalnej na efektywność pracowników firmy pożyczkowej

Tytuł:
Wpływ kompetencji inteligencji emocjonalnej na efektywność pracowników firmy pożyczkowej
The impact of emotional intelligence competences on the efficiency of loan company employees
Autorzy:
Paszkiewicz, Iga
Słowa kluczowe:
inteligencja emocjonalna, kompetencje, pracownicy firmy pożyczkowej, efektywność
emotional intelligence, competences, loan company employees, efficiency
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Problem badawczy dotyczy wpływu kompetencji inteligencji emocjonalnej na efektywność pracowników firmy pożyczkowej „Plus Gotówka” z siedzibą główną w Gliwicach. Próba badawcza obejmowała 34 osoby zajmujące stanowisko doradcy klienta. W badaniu zastosowano następujące narzędzia pomiarowe: kwestionariusz INTE autorstwa N. S. Schutte, J. M. Malouff, L. E. Hall, D. J. Haggerty, J. T. Cooper, Ch. J. Gloden oraz L. Dornheim, metodę SYMLOG R. F. Bales’a, autorski kwestionariusz kompetencji opracowany w oparciu o koncepcję D. Golemana oraz pytania dotyczące efektywności w pracy.Z badań wynika, iż efektywność pracowników firmy pożyczkowej zależy od poziomu wymiaru Przyjacielskości i kompetencji społecznych z nim związanych, które determinują zarówno atmosferę w miejscu pracy, jak również sprzyjają budowaniu trwałych relacji z klientami.

The research problem concerns the impact of emotional intelligence competences on the efficiency of employees of the “Plus Gotówka” loan company with headquarters in Gliwice. The research sample included 34 people holding the position of a customer adviser. The following measurement tools were used in the study: INTE questionnaire by N. S. Schutte, J. M. Malouff, L. E. Hall, D. J. Haggerty, J. T. Cooper, Ch. J. Gloden and L. Dornheim, SYMLOG method by R. F. Bales, authorial competence questionnaire developed on the basis of D. Goleman’s concept and questions about efficiency at work. The research shows that the effectiveness of the loan company’s employees depends on the level of the dimension of Friendliness and social competences associated with it, which determine both the atmosphere in the workplace and also foster the building of lasting relationships with clients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies