Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizational culture as a tool for creating the companys image

Tytuł:
Organizational culture as a tool for creating the companys image
Kultura organizacyjna jako narzędie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa
Autorzy:
Bakhor, Kateryna
Słowa kluczowe:
corporate culture – corporate image – corporate identity
kultura organizacyjna – wizerunek organizacyjny – tożsamość organizacji
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis discusses the importance of managing the intangible wealth of the organization,namely the corporate culture and image. The work is based on the statement that organizational culture is not only an important element of the image, but a tool for its creation. In order to find confirmation of the proposed statement in the first and second sections, the definitions and components of the key concepts were considered: corporate culture and image of an organization. In order to reveal the concepts from different perspectives, the studies of Polish, American and Russian researchers were used in the thesis. The theoretical part is supported by the third section, which describes its own research conducted in the Ukrainian logistics company BSA. The questionnaire wasused to diagnose the existing and desired culture of the organization, as well as the internal image of the organization. On the basis of the data obtained, relevant conclusions and recommendations were formulated for the heads of the organization.

W niniejszej pracy dyplomowej omówione zostało znaczenie zarządzania wartościami niematerialnymi przedsiębiorstwa, a mianowicie kulturą organizacyjną i wizerunkiem. Podstawą pracy jest stwierdzenie, że kultura organizacyjna jest nie tylko znaczącym elementem wizerunku, ale i narzędziem do jego kształtowania. Aby znaleźć potwierdzenie dla tej tezy, w pierwszym i drugim rozdziale zostały rozważone definicje i elementy kluczowych pojęć: kultury i wizerunku organizacji. W celu rozpatrzenia tych pojęć na podstawie różnych punktów widzenia wykorzystano badania polskich, amerykańskich i rosyjskich naukowców. Część teoretyczna stanowiła podstawę do napisania trzeciego rozdziału, w którym przedstawione zostało badanie własne przeprowadzone w ukraińskiej organizacji logistycznej BSA SA. Za pomocą ankiety zdiagnozowane zostały obecna i pożądana kultura omawianej organizacji oraz jej wewnętrzny wizerunek. Na podstawie uzyskanych danych sformułowano wnioski i rekomendacje dla kadry kierowniczej organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies