Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE MOTIVATION AND EMPLOYEE’S ENGAGEMENT BETWEEN INTERNAL MARKETING AND HUMAN RESOURCES MANAGEMENT

Tytuł:
THE MOTIVATION AND EMPLOYEE’S ENGAGEMENT BETWEEN INTERNAL MARKETING AND HUMAN RESOURCES MANAGEMENT
MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA MIĘDZY WEWNĘTRZNYM MARKETINGIEM A ZARZĄDZANIEM ZASOBAMI LUDZKIMI
Autorzy:
Saidi, Zineb
Słowa kluczowe:
Zarządzanie zasobami ludzkimi, zasoby ludzkie, pracownicy, motywacja, satysfakcja, marketing, marketing wewnętrzny, zaangażowanie pracowników, lojalność.
Human resources management, Human resources, employees, motivation, satisfaction, marketing, internal marketing, employee's engagement, loyalty.
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kapitał ludzki stanowi podstawę bogactwa każdej firmy, wpływa na wyniki organizacyjne, jak również na sukces i rozwój każdej firmy. Wskaźniki te zależą od wydajności jej pracowników, a osiągnięcie wysokiej jakości wyników jest możliwe dzięki odpowiedniej motywacji pracowników. Praca ma na celu przedstawienie motywacji i zachowania w miejscu pracy pracowników, a nie tylko opis powodów i znaczenia ich zaangażowania. Ma także zapoznać z narzędziami, które są wdrażane w zarządzaniu zasobami ludzkimi, aby osiągnąć wysokie zaangażowanie pracowników. Głównym celem jest poznanie efektywnych elementów motywacji w miejscu pracy. Jak wiadomo, organizacje wkładają dużo wysiłku i wydatków, aby móc zatrzymać swoich pracowników, wszyscy czytaliśmy teorie na ten temat, ale główne pytanie brzmi, czy ma to wpływ na wolę pracowników, aby pozostać i rozwijać się w określonej firmie, czy też jest to tylko sumą kosztów. W tej pracy proponuje się także przegląd czynników i środków, które prowadzą do zagwarantowania skutecznych motywatorów dla pracowników w dłuższym czasie.

The subject of this thesis is very critical, from a personal view, human resources are one of the important keys that leads a business toward success, human capital constitutes the basis of a company riches which brings the idea of the improvement of organizational outcomes, also the success and development of each company depends on the performance of its staff, and reaching the high quality performance by having an effective staff, the motivation card should be played. This paper will help the reader explore the motivation and behavior in the workplace at first, and not only know the reasons and importance of employee engagement in organization later on, but also get familiar with the tools that are implemented in human resources management to reach this object. The main purpose of this paper involves around getting to know motivation impact in real life in the workplace, as known, organizations spend a lot of efforts and expenses to be able to retain their employees, we have all read theories about that, but the main question is does it affect the employees will to remain and develop in a certain company or is it just a waste of costs. It is proposed in this work to review the factors and means that leads to guarantee effective employees for the long run, therefore, to explore the human resources from the marketing point of view.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies