Tytuł pozycji:
The role of corporate social responsibility for the purchase intention; example of selected companies in garment industry
Społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, która we współczesnym świecie zdobywa coraz większą popularność. Wśród przedsiębiorstw funkcjonujących na polskim rynku odzieżowym można zauważyć, że coraz więcej z nich zaczyna realizować działania społeczne. Kluczową grupę interesariuszy przedsiębiorstwa stanowią konsumenci dlatego wokół tej grupy koncentrują się rozważania niniejszej pracy. Wobec powyższego dokonano analizy współczesnej literatury dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu i zachowań zakupowych konsumentów. W pracy podjęto próbę wykazania, że działania przedsiębiorstw wpisujące się w koncepcje społecznej odpowiedzialności biznesu mają znaczenia dla decyzji zakupu konsumentów. W powyższej analizie skoncentrowano się na rynku odzieżowym.
Corporate social responsibility is a concept that is becoming popularity in the modern world. Among the companies operating on the garment industry are starting to implement social activities. Consumers are the key stakeholder group of the company, wchich is why this thesis focuses on this particular group. Therefore, an analysis of contemporary literature on corporate social responsibility and consumer purchasing behaviour has been made. The dissertation to show that the activities of enterprises being part of the concepts of CSR are relevant to consumers purchasing decisions. The attention focused on the garment industry.