Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Text mining jako wiodące narzędzie eksploracji metadanych w działaniach marketingowych współczesnych organizacji

Tytuł:
Text mining jako wiodące narzędzie eksploracji metadanych w działaniach marketingowych współczesnych organizacji
Text mining as a leading tool for metadata exploration in marketing activities of contemporary organizations
Autorzy:
Błońska, Klaudia
Słowa kluczowe:
MARKETING – METADANE – ONLINE MARKETING – TEXT MINING – WSPÓŁCZESNA ORGANIZACJA
CONTEMPORARY ORGANIZATION – MARKETING – METADATA – ONLINE MARKETING – TEXT MINING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca magisterska została napisana na podstawie badań, w których wzięło udział czterech marketerów pracujących dla organizacji działających w różnych gałęziach biznesu. Badania zostały przeprowadzone metodą triangulacji, przy użyciu technik, tj. case study oparte na wywiadach standaryzowanych-nieustrukturyzownych, etnografii wirtualnej i analizie danych zastanych. Celem tej pracy badawczej jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy text mining stanowi wiodące narzędzie eksploracji metadanych w działaniach marketingowych współczesnych organizacji? Ponadto przeprowadzone badania mają zweryfikować poziom świadomości stosowania narzędzi opartych na eksploracji tekstu w planowaniu i realizacji działań marketingowych wśród osób biorących udział w badaniu.W części teoretycznej poświęconej przeglądowi literatury i publikacji zostały zawarte informacje dotyczące zagadnień teoretycznych związanych z pojęciami, których dotyczy ta praca badawcza. Z kolei, część empiryczna rozpoczyna się określeniem metodologii badań, a w dalszej części jest poświęcona badaniom. Pracę zamykają wnioski wyciągnięte na podstawie badań i opisane w oparciu o literaturę przedmiotu.

The master's thesis was written on the basis of research, in which four marketers working for organizations operating in various branches of business participated. The research was carried out using the triangulation method, using techniques, i.e. a case study based on standardized non-structured interviews, virtual ethnography and analysis of existing data.The aim of this research work is to find the answer to the question whether text mining is a leading tool for metadata exploration in marketing activities of modern organizations? In addition, the conducted research is to verify the level of awareness of the use of tools based on text mining in the planning and implementation of marketing activities among people participating in the study.In the theoretical part devoted to the review of literature and publications, information on theoretical issues related to the concepts covered by this research work was included. In turn, the empirical part begins with the determination of research methodology, and in the next part is devoted to research. The work closes conclusions based on research and described on the basis of the literature of the subject.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies