Tytuł pozycji:
Customer relationship management. Bomba on the Szczepanski Square
- Tytuł:
-
Customer relationship management. Bomba on the Szczepanski Square
Zarządzanie relacjami z klientem. Bomba na Placu Szczepańskim
- Autorzy:
-
Gębska, Klaudia
- Słowa kluczowe:
-
management, music club, marketing, entertainment, brand
zarządzanie, klub muzyczny, relacje, marketing, rozrywka, marka
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Czy klub muzyczny stanowi interesujące miejsce badań? Z pewnością, jeśli chcemy obserwować relacje pracowników klubu oraz klientów. W pracy licencjackiej podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy zarządzanie relacjami z klientem, w jego naukowym znaczeniu, miało swoje zastosowanie w praktyce podczas zarządzania Bombą na Placu Szczepańskim. Zdanie na ten temat przedstawione jest z dwóch perspektyw - usługodawcy oraz usługobiorcy. Cel badania stanowiło również odnalezienie odpowiedzi na pytanie: co klientów przyciągało konkretnie do Bomby i jak duże przy tym znaczenie miał zespół barmański? Kolejnym zagadnieniem jest przywiązanie ludzi do miejsca poświęconego rozrywce oraz obserwacja zachowań ludzi w związku z jego zamknięciem.
Is a music club an interesting place for conducting research? Surely – if we look at the relationships between employees and their clients. This paper an attempt to answer the question whether customer relationship management – in its scientific sense – was applied in practice in the management of the Bomba club on the Szczepanski Square in Krakow. This subject is presented from two perspectives – of the service provider, and recipient. The aim of the research was also to find an answer to the question of what attracted customers specifically to Bomba and how important was the bartending team? Another issue is people's attachment to places devoted to culture and entertainment, as well as an observation of people's behaviour when these places are being closed.