Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion strategies in social media - comparative analysis of the Filharmonia Lubelska and Opera and Filharmonia Podlaska

Tytuł:
Promotion strategies in social media - comparative analysis of the Filharmonia Lubelska and Opera and Filharmonia Podlaska
Strategie promocji w mediach społecznościowych- analiza porównawcza na przykładzie Filharmonii Lubelskiej oraz Opery i Filharmonii Podlaskiej
Autorzy:
Boczek, Weronika
Słowa kluczowe:
STRATEGIA PROMOCYJNA – FACEBOOK – INSTAGRAM – KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
PROMOTION PLAN – FACEBOOK – INSTAGRAM – SOCIAL MEDIA – COMMUNICATION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bachelor's thesis focuses on social media comparative analysis of promotional strategies carried out by the Filharmonia Lubelska and the Opera and Filharmonia Podlaska. Research exposed the fact that it is impossible to prove which one of the promotional strategy is more effective and successful in the process of communication with the recipients. Before the following conclusions were drawn, the existing data was thoroughly analyzed. Posts which was published on Facebook and Instagram of the Filharmonia Lubelska and the Opera and Filharmonia Podlaska was analyzed in the period of time from January to April 2019. Marketing activities of both institutions was analyzed. In order to obtain recipients' opinions, a mixed questionnaire survey was conducted among people who observe the fanpage of each one institution. Two questionnaires based on a similar template were prepared, addressed separately to the observers of the Filharmonia Lubelska and Opera and Filharmonia Podlaska on Facebook.

Niniejsza praca skupia się na analizie porównawczej strategii promocyjnych prowadzonych w mediach społecznościowych przez Filharmonię Lubelską i Operę i Filharmonię Podlaską. Dzięki przeprowadzonym badaniom nie udało się dowieść, która z organizacji odnosi większą skuteczność w procesie komunikacji z odbiorcami. Przed wyciągnięciem następujących wniosków wnikliwej analizie zostały poddane dane zastane. Oprócz dokonania analizy treści, które publikowane były na stronach Facebook oraz Instagram Filharmonii Lubelskiej i Opery i Filharmonii Podlaskiej w okresie od stycznia do kwietnia 2019 roku działania marketingowe jednej oraz drugiej instytucji zostały ze sobą zestawione. W celu pozyskania opinii odbiorców przeprowadzone zostało badanie ankietowe o charakterze mieszanym wśród osób, które obserwują fanpage każdej z instytucji. Sporządzone zostały dwie ankiety oparte na analogicznym wzorze adresowane oddzielnie do obserwatorów Filharmonii Lubelskiej oraz Opery i Filharmonii Podlaskiej na Facebooku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies