Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate social responsibility strategy as a way of managing a small enterprise on the example of the Jet Line company

Tytuł:
Corporate social responsibility strategy as a way of managing a small enterprise on the example of the Jet Line company
Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu jako sposób zarządzania małym przedsiębiorstwem na przykładzie przedsiębiorstwa Jet Line
Autorzy:
Kęsy, Jagoda
Słowa kluczowe:
CSR – charity – company – responsibility–strategy
charytatywność - odpowiedzialność – przedsiębiorstwo – strategia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the era of globalization, internationalization and growing competition, the value of new management concepts is also increasing. Enterprises are becoming more aware of the active role they should play in society locally and globally. A tool that definitely positively affects the improvement of min. corporate competitiveness is the concept of corporate social responsibility (CSR). This concept has recently been used in public discourse in Poland, touching one of the most important challenges currently facing economic and social policy. Companies such as Jet Line recognize that the way of managing an enterprise by implementing a corporate social responsibility strategy translates not only into improving the company's image, but also into actual financial effects. It also increases employees' confidence in the employer and, what's more, builds their attachment to the company. CSR activities also have a positive impact on the team atmosphere and overall implementation between employees. Summing up the corporate social responsibility strategy as a management method, it has a positive impact on the development of the Jet Line company.

W czasach globalizacji, umiędzynarodowienia oraz coraz silniejszej konkurencji, wzrasta również wartość nowych koncepcji zarządzania. Przedsiębiorstwa stają się bardziej świadome aktywnej roli, którą powinny odgrywać w społeczeństwie lokalnie jak i globalnie. Narzędziem, które zdecydowanie pozytywnie wpywa na poprawę min. konkurencyjności przedsiębiorstwa, jest koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility, czyli CSR). Koncepcja ta od niedawna funkcjonuje w dyskursie publicznym w Polsce, dotykając jednego z najistotniejszych wyzwań stojących obecnie przed polityką gospodarczą i społeczną. Firmy takie jak Jet Line dostrzegają, iż sposób zarządzania przedsiębiorstwem poprzez wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, przekłada się nie tylko na poprawę wizerunku firmy, ale także na faktyczne efekty finansowe. Wpływa to także na wzrost zaufania pracowników wobec pracodawcy a co więcej, buduje ich przywiązanie do firmy. Działania CSR wpływają także pozytywnie na atmosferę w zespole oraz ogólne realizacje miedzy pracownikami. Podsumowując strategia społecznej odpowiedzialności biznesu jako sposób zarządzania, wpływa pozytywnie na rozwój przedsiębiorstwa Jet Line.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies