Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marką festiwalu Xmascon

Tytuł:
Zarządzanie marką festiwalu Xmascon
Brand management of the Xmascon festival
Autorzy:
Kokoszka, Martyna
Słowa kluczowe:
brand management, culture, effectiveness, festival, pop culture.
festiwal, kultura, popkultura, skuteczność, zarządzanie marką.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest zbadanie skuteczności marki festiwalu kultury, popkultury, komiksu i animacji japońskiej Xmascon w Krakowie. Tematyka festiwalu związana jest z szeroko rozumianą kulturą Japonii. Organizatorem jest grupa FunCube, zajmująca się realizacją wydarzeń o podobnej tematyce. Na czas trwania festiwalu, jego siedzibą i głównym centrum wydarzeń staje się Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie. Xmascon organizowany jest corocznie w okolicach szóstego grudnia, trwa nieprzerwanie przez 30 godzin. Na program eventu składają się prelekcje tematyczne, konkursy i pokazy. Dodatkowe urozmaicenie stanowi obecność stoisk z możliwością zakupienia przedmiotów związanych z szeroko pojmowaną kulturą azjatycką. Wbrew nazwie, kultura japońska jest głównym, jednak nie jedynym zagadnieniem festiwalu. Uczestnicy mają okazję poznać osobliwości związane z kulturą chińską i koreańską. Fakt, iż w 2018 roku, odbyła się IX edycja festiwalu wskazuje na to, że cieszy się on stałym zainteresowaniem wśród odbiorców. Celem pracy, jest próba zbadania skuteczności zarządzania marką festiwalu Xmascon w Krakowie. Jaki jest cel zarządzania marką? Jakie działania podejmują organizatorzy wydarzenia, by osiągnąć zamierzony cel? Czy działania te pozwalają na jego pełną realizację? Metody badawcze, takie jak wywiady, ankiety, analiza dokumentów pozwolą na poznanie opinii respondentów w związku z wyżej pytaniem. Obserwacja uczestnicząca i analiza treści stron internetowych pozwoli na odkrycie zjawisk, z pozoru niewidocznych dla uczestników i organizatorów wydarzenia. Paradygmat interpretatywny umożliwi odkodowanie niejasnych procesów i metafor napotkanych podczas badań. Możliwe, iż tajemnica mechanizmów rzutująca na skuteczność zarządzania marką zostanie ujawniona

The goal of this thesis is to sample the effectiveness of the festival of culture, pop culture, comic and Japanese animation Xmascon in Krakow. The subject matter of this festival is overall bound with the culture of Japan. The event is organized by FunCube a group which is also taking care of similar events. In the course of the event both its main office and the hub of happenings is Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych nr 7 in Krakow. Xmascon is arranged annually around the sixth of December and lasts continuously for 30 hours. The programme of the event consists of thematic lectures, contests, and shows. Additional entertainment is provided by the presence of stalls selling items generally connected with the culture of Asia. Despite the name of the event, the culture of Japan is the main, but not the only subject of the festival. Festivalgoers also get a chance to find out the curiosities of Chinese and Korean cultures. The fact that in 2018 the eighth edition of the festival happened seems to imply its continued interest among its audience. This thesis will try to understand if it’s the sake of effective brand management. What is the purpose of brand management? What actions do event organizers take by achieving the intended goal? Does this project work on its full one? Research methods such as interviews and polls will allow knowing the opinions of respondents in relation to the questions above.Participant observation and the analysis of web page contents will allow discovering the phenomena seemingly invisible for both the organizers and the attendants. Interpretive paradigm will enable to decode unclear processes and metaphors met during the research. Perhaps the mystery of mechanisms repercussing on the effectiveness of brand management shall never be known.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies