Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effectiveness of product placement on the example of the movie "Spider-Man: Homecoming"

Tytuł:
The effectiveness of product placement on the example of the movie "Spider-Man: Homecoming"
Skuteczność product placmentu na przykładzie filmu „Spider-Man: Homecoming
Autorzy:
Kucia, Katarzyna
Słowa kluczowe:
LOKOWANIE PRODUKTU – SKUTECZNOŚĆ – SPIDER-MAN – ZOGNISKOWANY WYWIAD GRUPOWY
PRODUCT PLACEMENT – EFFECTIVENESS – SPIDER-MAN – FOCUS GROUP INTERVIEW
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy jest zjawisko lokowania produktów, skupione głównie w zakresie kinematografii. Przykładem filmu, na którym oparte są badania jest „Spider-Man: Homecoming” (reż. J. Watts, 2017). Film ten należy do kina komercyjnego, stworzonego przez jedną z największych wytwórni na świecie. Przedstawionych zostało w nim 29 różnych marek. Celem badań jest zajęcie się zagadnieniem skuteczności w kontekście lokowania produktu. Na potrzeby pracy przeprowadzone zostały dwa badania fokusowe oraz 163 ankiety internetowe. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym mającym charakter teoretyczny, przedstawiona zostanie historia product placementu, porównanie tej metody z innymi metodami promocji oraz ukazane będą etyczne zagadnienia związane z lokowaniem produktu. W drugim rozdziale omówione zostaną tematy metodologiczne pracy. Opisana zostanie metoda oraz narzędzia badawcze. W ostatnim rozdziale autorka dokonała analizy przeprowadzonych badań.

The subject of this work is the phenomenon of product placement, mainly concentratedin the field of cinematography. The example of the film on which the research is based is "Spider-Man: Homecoming" (directed by J. Watts, 2017). This film belongs to the commercial cinema, created by one of the largest labels in the world. It presents 29 different brands. The aim of the research is to address the issue of effectiveness in the context of product placement.Two focus tests and 163 online surveys were conducted for the needs of the work.The work consists of three chapters. In the first one, having theoretical character, the history of the product placement will be presented, the comparison of this method with other methods of promotion and ethical issues related to product placement will be presented. The second chapter will discuss methodological topics of work. The method and research tools will be described. In the last chapter, the author analyzed the research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies