Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identification of social changes by brands. Perception of the image of women and their social roles, the normalization and visibility of LGBTQ community, and the visibility of people with disabilities

Tytuł:
Identification of social changes by brands. Perception of the image of women and their social roles, the normalization and visibility of LGBTQ community, and the visibility of people with disabilities
Identyfikacja zmian społecznych przez marki. Postrzeganie wizerunku kobiet i ich ról społecznych, normalizacji i widoczności osób LGBTQ, oraz widoczności osób z niepełnosprawnością
Autorzy:
Bujek, Mateusz
Słowa kluczowe:
MARKA, REKLAMA, WIZERUNEK, RÓŻNORODNOŚĆ, ZMIANA SPOŁECZNA
BRAND, ADVERTISEMENT, IMAGE, DIVERSITY, SOCIAL CHANGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest identyfikacja i określenie zmiany postrzegania wizerunku kobiet i ich ról społecznych, normalizacji i widoczności osób LGBTQ, oraz widoczności osób z niepełnosprawnością – w komunikacji przedsiębiorstw komercyjnych. w pracy wykorzystano metodę etnograficzną, wykorzystują studium przypadku i wywiady. Podmiotami badanymi są działacze społeczni jako aktywiści na rzecz praw badanych grup i ich przedstawiciele. Wyniki badań przedstawiają ich refleksje na temat reprezentacji grup, sugerowanych dobrych praktyk dla marek, oraz potencjalnych zagrożeń.

The aim of the thesis is to identify and determine the change in the perception of the image of women and their social roles, the standardization and visibility of LGBTQ community, and the visibility of people with disabilities - in the communication of commercial enterprises. The work uses the ethnographic method, using case study and interviews. The examined entities are social advocates as activists for the rights of the surveyed groups and their representatives. The results of the research present their reflections on the representation of groups, suggested good practices for brands, and potential threats.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies