Tytuł pozycji:
Zarażenie afektywne a zarządzania serwisem Facebook
Praca poświęcona jest zarządzaniu emocjami oraz zjawisku zarażania afektywnego na Facebooku i jego komunikatorze Messengerze. Celem mojej pracy poznanie, w jaki sposób obie organizacje zarządzają emocjami, jak zjawisko zarażania afektywnego jest obecne na platformie oraz jaki ma wpływ na prosumentów. W pracy wykorzystano metody jakościowe badań (wywiad pogłębiony i netnografię) oraz metodę ilościową – ankietę internetową. Praca osadzona jest w nurcie zarządzania humanistycznego.
The thesis concerns dealing with emotions and the phenomenon of affective infection in social media – Facebook and its communicator – Messenger. The aim of my thesis is to study how we manage our emotions, and to specify the way the phenomenon of affective infection is proceeded on Facebook and Messenger and its influence on prosuments. Quantitative method - in-depth interview, webography and qualitative method – online survey – were used in this thesis. The work was formed in the human management mainstream and shows the need to know the environment of Facebook and Messenger's users and to analyse how emotions are managed in the Internet.