Tytuł pozycji:
Content management of advertising using elements of persuasion. Case study of the Pracuj.pl brand.
Niniejsza praca skupia się wokół pojęcia reklamy, zarządzania jej treścią oraz środków perswazji jakie się w niej wykorzystuje. Wskazuje jakie działania należy podjąć, by była skuteczna i przynosiła korzyści zarówno reklamodawcy jak i odbiorcy. Ukazuje całe spektrum możliwości zastosowań odpowiednich rodzajów reklamy. Porusza również kwestie komunikowania się z odbiorcą, pomaga zrozumieć jego punkt widzenia i motywy jakimi się kieruje. Praca to swoista instrukcja przeprowadzająca czytelnika przez proces tworzenia reklamy. W pracy znajduje się także odpowiedź na pytanie w jakim celu stosuje się perswazję i jak ją odróżnić od manipulacji. Bardzo istotnym aspektem jest charakterystyka technik perswazji i manipulacji, które zestawione ze sobą ukazują jasne różnice między tymi pojęciami. Celem pracy jest poznanie tego, jakie w kontekście zarządzania treścią reklamy dobiera się środki perswazyjne oraz w jaki sposób są one wykorzystywane. Praca także analizuje zagadnienia dotyczące reklam z wykorzystaniem środków perswazji na przykładzie marki Pracuj.pl w kampanii Sprawdź czy nie szukasz.
This paper focuses on the concept of advertising, the management of its content and the means of persuasion that is used in it. It indicates what actions should be taken to be effective and benefit both: the advertiser and the recipient. This work shows the whole spectrum of possible applications of appropriate types of advertising. It also raises the issues of communicating with the recipient, helps to understand his point of view and the motives that guide him. Work is a kind of instruction that guides the reader through the process of creating an advertisement. The work also includes the answer to the question of why persuasion is used and how to distinguish it from manipulation. A very important aspect is the characteristics of the techniques of persuasion and manipulation, which, when juxtaposed, show clear differences between these concepts. The aim of the work is to know what persuasive measures are used in the context of content management, and how they are used. The work also analyzes issues related to advertising with the use of persuasion on the example of the Pracuj.pl brand in the campaign Check if you are not looking for.